/TMI/


Vad har du på dig? Mjukisbyxor, linne & mössa

Någon gång varit kär? Ja

Någon gång haft ett jobbigt break up? Ja det har jag

Hur lång är du? 162 kanske? Ingen aning haha

Hur mycket väger du? Ingen aning

Några tatueringar? Nej, men genast jag hittar någon som är duktig

Några piercingar? Förr hade jag i ögonbrynet, nu bara vanliga hål i öronen och helix

OTP? -

Favorit program? Shameless

Favorit band? Inte en chans att jag kan välja bara ett!

Någonting du saknar? Att vara frisk hehe

Favorit låt? Samma här, inte en chans att jag kan välja ut en favorit låt!

Hur gammal är du? 19 år

Stjärntecken? Vattuman

Någonting du letar efter hos en partner? Lojal, rolig och någon jag kan vara mig själv med

Favorit motto? -

Favorit skådespelare? Just nu gillar jag matt bomer, mums

Favorit färg? Grå

Hög eller låg musik? Båda

Vart går du om du är ledsen? Endera hoppar jag i bilen och kör med så hög musik att jag blir döv, eller så vrider jag på duschen och sitter på golvet

Hur lång tid tar det för dig att duscha? 10-30 minuter kanske

Hur lång tid tar det för dig att göra i ordning dig på morgonen? Beror helt på hur mycket jag anstränger mig hehe

Någonsin varit med om ett slagsmål? Nej

Turn on? Snälla ögon, doftar gott och något jag nyligen märkt, skägg hahah!

Turn off? Egoistiska personer & såna som måste sänka andra för att må bättre själv

Anledningen till att du började blogga? För att ha nånstans att lägga upp alla tusentals bilder jag tar

Rädslor? Höga höjder, trånga utrymmen, nålar & döden typ

Senaste saken som fick dig att gråta? Endera var det igår eller dagen före det då det tog så H*LVETES sjukt i halsen

Senaste gången du sa att du älskade någon? Kan hända det var senast jag var full? 

Meningen bakom ditt bloggnamn? WHOOPWHOOP, idk

Senaste boken du läste? Oj så länge sen så jag minns inte längre?

Boken som du för tillfället läser? -

Senaste programmet du såg? Family guy

Senaste personen du pratade med? Aaron

Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? Daddy

Favorit mat? För svårt att välja haha!

Plats du vill besöka? Grekland

Senaste platsen du besökte? Daniels

Är du kär? Nej

Senaste gången du blev förolämpad? Minns inte

Favoritsmak på godis? Salmiak

Vilka instrument spelar du? Haha typ nada

Favoritsmycke? Mitt syskon-halsband

Senaste sporten du spelade? Har blivit lite lat på den fronten hehe

Senaste låten du lyssnade på? Shield your eyes(acoustic) - Dry the river

Favoritraggnings replik? Finns nog ingen som skulle funka haha

Har du använt den någon gång? -

Senaste gången du var med någon? Fastän jag är sjuk var jag nog ute en sväng och igår och hälsade på några kompisar

Vem borde svara på dom här frågorna nu? -
 
Daily |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Fin bild :)

Svar: Tack!
annakarolinaa.blogg.se

Up